Back to square one

Heeej bloggen!  idag är jag hur pigg som helst eftergårdagen..
Igår va jag på hemmafest tsm med madde och massor av trevligt folk, sen runt 12 tiden blev det utgång på nygron tsm med Sofia och wille. Dom andra skippade och ville göra annat.. Synd att vi inte gick fler men det va helt okay, va inte så taggad för party ändå. Träffade mkt gott folk så vart en del stopp och pratande när vi minglade runt..
Det var as mkt folk ute, vart man än gick va det kö och det var SJUKT varmt där inne :O shiiit höll på dö av värme. Alla va lika glansiga i andsiktet såg typ ut som alla hade tränat eller tagit en dusch haha... Har tyvärr inga bilder sen gårdagen:)Den här bilden är tagen nu i sommar på ett uteställe i stockholm.

Just nu är jag barnvakt åt min syster Cassandra, vi har ätit hallonnpaj med glass och hoppat strudsmatta. Nu ligger hon i min säng och lyssnar på bumbibjönarna och heja bamse^^ Snart blir det film för våran del. Nu ska vi äta nått gott

Kiss and bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0