I'm thinking about you

hejsan sötnosar. Idag mår jag mycket bättre, bara hostan som bråkar med mig. Den gör inte som jag vill så vi är jävligt osams.. Jobbigt är det, hostar så mycket att ögonen blir röda till och från haha helt sjukt.. ser ut som jag gråter hela tiden men får tårar o ögonen när jag hostar=/ ne nu ska jag inte gnälla..

Idag vakna jag runt halv 11, så gick och åt fruksost en stund etter det. just nu är jag barnvakt åt mina söta systrar. Leona ligger och sover nu och Cassandra och jag ska precis äta lite mat som jag fixat årdning åt oss. Sen blir det hallonpaj till oss för det har jag bakat och den vart precis klar från ugnen. Vi har även besök av grann barnen my och max :) så det blir nog mys sen med fika oså och barnen ska snart bada.


Inatt låg jag och kollade på filmen som jag skrev om igår, den va helt okay.
sen låg jag och prata en bra stund med min kära vän linus. Vi pratade om allt och ingenting:) ^^


I'm thinking about you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0