härliga fredag

och en ny helg helt underbart, idag har jag vart på körskolan och pluggat teori det gick hur bra som helst:) ville inte gå där ifrån haha, sen träffat lollo för en god lunch på subway som vanligt. Sprang runt på stan och yra efter saker till lollo en bra stund haha, bara att hänga med i hennes fart annars försvinner hon. Halv 4 jobbade jag på Carino spa & clinic.. Sen vid 18 tiden cyklade jag hemåt för att äta god mat tsm med familjen och mysa lite.. Om ungefär en halv timme kommer Moa till mig, då blir det film och prat i think. Jag måste spara på krafterna tills i morron för då BLIR det utgång tsm med min älskade Lollo, sen får man se om det är några fler som är på^^ Har handlat 2 par skärp idag så himmla nöjd dom va as söta, me like :) Nu ska jag upp och mysa lite med mamma och robert framför tven. Pusspuss sweetie

Never give up

Kommentarer
Postat av: Lenita

tavlan i bakgrunden har jag med=)) vill ha fler tavlor med henne :P

Postat av: Elin =) 17 år och blivande mamma

vilken fin tavla;) jag har en likadan:P

2009-09-05 @ 10:06:51
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0