Saturday

Damn, fick gå upp från sängen kvart i 9 på en lördag:O Skulle hjälpa till i hemet innan jag fick göra nått annat.. Måste erkänna att jag smitit i väg en stund. Bara massa damm och smutts där uppe när dom river. Vart ute och lekt med småtjejerna lite mysigt i det fina vädret. Men det är faktiskt inte lika varmt som det vart dom andra dagarna det kommer lite kalla vindar ibland. Lördag somsakt idag får se vad som händer hoppas på att nått kul händer, måste göra nått så jag inte saknar muppen för mkt.. Nu måste jag kila vidare uppåt igen och hjälpa till. Sen blire att åka in till "stor" stan haha..

En låt som spelas mkt i mina högtalare just nu




come here for a moment
KOM TILLBAKA **********

KISS HONEYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0