coolast i stan

Hello sötnosar

Här sitter jag skamsen och skämms , MÅSTE ta tag i pluggningen och även teorin för körkort!
Även lite små prat lite då och då mellan mig och min älskade mor, men JAG måste lova mig själv nu! Jag vill ju glida runt i sommar med högsta musik såklart få inpulsinfall att bara dra iväg med vännerna. Måste skärpa mig ^^

Mamma-  du vill väl ta körkort?
Jag- ja det vill jag
mamma-men då måste du börja ta tag i det också!
Jag- jag vet...
mamma- bra älskling
Jag- hihi mm, jag ska verkligen börja nu

älskar låten nedan för med celine dion!
ska krypa i sängs nu Nattii sleep weeeeelllll<3

PUSS


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja lyssna på mamma annars får du bara äta ahlgrens bilar . HeHe.

2009-04-17 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0