Nattinatti

Hejhej. Har tyvärr inte hunnit skirva nått inlägg idag, börja med att hjälpa mamma på jobbet runt halv 8 kanske :) fixa och tände ljus & städa lite. Vart grymt sugen på att lägga mig i bubbelpoolen och få värme efter den kalla kylan utomhus.
(Carino Spa o Clinic) Hade tid klockan 10.15 hos frisören idag, fixade mitt hår toning med slinger och klippte till det lite. Vart jätte nöjd verkligen. Tack mamma<3 Käka kina mat idag muums va gott det var. Shan the man säger jag bara hahah, klockren kille så jäkla kul. Kolla på det idag med min vän och hennes syster<3
Tog även en fika med Johanna idag också, Det var mysssigt. Jag som skulle shoppa kläning idag och 3 par skor haha. Hitta 3 par skor som jag la undan men ingen kläning hitta jag. Va verkligen inte på humör för att testa kläningar idag :)
Träning 18.30 som vanligt och idag var Madde där, jippii" träningen gick super bra idag, men det vart stenhård. Men det är ju bara bra, det var rikigt kul:)
Ska sova nu för i morron blir det mer att kika efter kläder. Måste hitta något nytt ;)
Godnatt Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej !



Hoppas alla dina inköp blev till belåtenhet:-)

Mycket snygga skor.Klänning hittar du, inget stress.Du äger så stor garderob, så allt löser sig.Annars kan du ju alltid fråga mormor om hon har nåt du kan låna:.......)God natt

2008-10-30 @ 23:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0