Morronpigg

Det var hur länge sen som helst som jag vakna av mig själv så tidigt, jag vakna klockan 10 i 9.
Jag fick en chock när jag kolla på min mob:O Hade 13 ölästa sms. Men det var nått knas med min mobil igår.
Det var flera som klaga på att dom smsat och ringt hur mycket som helst. Så fick massor som va från igår också. Vad ska man hitta på idag då:)? Kankse jobba lite, alltid bra att käna lite extra pengar. Eller vad säget ni?
Ska iaf träffa Maddis en snabbis på stan, det lär ju bli en fika.. Är så himla sugen på att köpa lite nya kläder nu igen, haha nu var det ett tag sen (A) förra veckan va det senaste. Vill ha ett par nya skor ett par vinter skor och ett par med klack.
Har ni några förslag? Har iaf bestämt mig för ett par uggs. Sen hittar man alltid kläder man skulle vilja ha också:)
Nu ska jag gå äta frukost. Byebye!


Puss


Kommentarer
Postat av: hemligt he he

Ja du pluttan !!! vad ska man säga???. Det va ju som sagt länge sedan som du köpte något (: . De på bilden ser ju faktiskt hyfsat sköna ut! kan tänka mig ett par sådana själv (: puss .

2008-10-28 @ 16:49:53
Postat av: johanna

fint med uggs!

2008-10-28 @ 17:15:14
Postat av: matilda

dom där skona är fina, jag har köpt mej ett par:D

2008-10-28 @ 22:25:38
Postat av: moa

woew testa ett par uggs i sthlm ,va rätt fina inte så klumpiga som endel är.. men blev ett par som liknar dem kanske man kans sägahaha..

2008-10-30 @ 10:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0