godnatt gott folk

Ne nu har jag sakt att jag skulle krypa ner i sängen och glo på film,
men icke haha, här sitter man fortfarande och pratar med alla olika personer och lyssnar på musik som det gamla vanliga då. Fast nu har jag tvningat mig själv att lägga mig ganska skapligt, även om det är lov behöver nog jag få sömn iaf för lovet är ju ändå bara en vecka somsakt. Så nu ska jag krypa ner till min varma säng och kolla på 27 Dresses :)
Godnatt och sov så gott!

Vill även berätta för en god vän till mig så finns jag på din sida vad en som händer.
Jag står på din sida nu och förallitd.Glöm inte det, bara att ringa när du vill. Älskar dig hjärtat<3















KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0