Äntligen

Vill bara tacka en underbar tjej som lagt sin tid på att fixa och dona med min blogg.
Den vart verkligen fin, nu kan jag börja skriva och använda den igen. Förut ville jag verkligen inte visa up den skämdes över den då. Paulina och datorer fungerar verkligen inte ihop med varandra, texter och annat hamnar där det själv vill hamna.. Min förra blogg va fin innan, men jag själv kände att jag ville ändra något men det gick inte som jag hade tänkt mig så slutade skriva i bloggen.

Tack så jätte mkt raring ( Johanna Söderlund) shecka in hennes blogg den älskar jag att läsa. Man kan inte bara sitta still och läsa hennes blogg man skrattar åt hennes konstiga ideer och tankar.  Du betyder!                               

http://barajohannis.blogg.se/
 

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah! puss på dig<33<3

2008-10-21 @ 21:08:45
URL: http://barajohannis.blogg.se/
Postat av: Minette Tigerfalk

Hej lilla snutti snutt snutt!Tack för allt.Mamma























2008-10-21 @ 23:43:12
Postat av: matilda

haha söt du är gumman!

2008-10-28 @ 22:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0