SÅ LIGGER DET TILL

Godmorgon!
Vakna av huvudverk och ont i halsen, åhh vill inte vara förskyld. Missa min praktik idag tack vare min dumma förskylning!
Idag blir det att plugga och vila en hel del för vill ju inte vara sjuk hela veckan..

Exakt en vecka kvar nu tills jag åker till Teneriffa ska bli så underbart, bara sola, bada käka på resturanger och ligga på stranden och bara steeeeka ;) Lägntar as mycket verkligen två underbara veckor kommer det att bli<3
Kommer såklart sakna min far och mina raringar här hemma. Madde åker bara efter någon dag efter att jag kommit hem, hur ska jag klara mig utan henne?  Det är nästan en hel månad som går innan jag och Madde träffas :O sjuk länge kommer sakna dig honey! Vilken tur att Johanna är hemme i stan iaf för då får vi sakna Madde tsm ..


Men puss på oss, fan vad jag gillar oss!


Kommentarer
Postat av: j

me loves us<333

2008-11-25 @ 19:01:38
Postat av: m

forever! finns inge bättre<33

2008-11-30 @ 11:40:40
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0