So what to do?

Helloo! Är så himla trött , vakna nyss har sovit i 2 och en halv timme :O när man vaknar blir man ju inte direkt piggare.
Famiy kom nyss hem, vi ska äta tacos säger min mor^^ Mums vad gott , jätte hungrig.
Prata även med my lover när jag vakna, hon hade vart och träna och du får skämmas;) när var det du fyllde igen ;)?

Ska gå upp till resten av familjen nu, ska ta en kopp te innan vi äter har så ont i halsen :( sen blir det att pluggaplugga jag ska göra klart en svenska inlämning, ett grupparbete i svenska och naturkunskapsinläming.



Måste bara säga att min lillasyster Leona på 9 månader gick sina första steg i går 4 st (a) Så Cuutieee<3
Så duktig, älskar dig gumman<3

Skriver mer ikväll!

KISSKISS

Kommentarer
Postat av: j

jag typ, dog. men är man skämmig så är man! ;);)

2008-11-25 @ 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0