ska jag, ska jag inte, ska jag, ska jag inte?

Hejsan Bloggen
Hmm torsdagkväll och här sitter man i sitt rum, men som tur inte ensam! Har min kära mor här ,hon ligger och läser i min säng. Skönt att ha sällskap och prata lite;) men det blir inte så mkt prat i försig;)för jag sitter framför datorn och är lite osocial och pratar med lite folk på msn .. Men det är bara skönt att ha henne här och få prata lite<33
Ska nog berätta lite vad jag önskar mig i julklapp (a) Som om jag inte redan gjort det hehe, men man kan aldrig säga det för mkt visst? Mamma som köpte filmen "MAMMA MIA!" idag, vi skulle lägga oss i soffan och kika på den när små syskonen och Robert skulle sova,  men det blev inte så vart för trötta och mor hade säkert somnat. så vi tänkte att vi tar det lite tidigare nästa gång. 
Nu ska jag prata lite allvar med Johanna pussbye


Planer för helgen?
Det har iaf jag :
Fredag såklart skola igen, har piggnat till som tur är.
På min håltimme ska jag & mamma handla julklappar.
Efter skolan är det planerat fika med Bobo, Nancy och Emmi
Sen stan med Johanniis :)
På kvällen ska jag åka hem till pappa och fira syster Michelle som blir 15 år "STORT GRATTIS GUMMAN"

Lördag då blir det andra bullar..
Packa bagen in för resan.
Plugga det sista som jag har kvar.
Sen kommer Matilda med tåget från Avesta YEEH ;) <33
Sen blir det att umgås med Johanna Matilda och Madde<3
Sen får man se vart våra planer leder till..
Kommer nog bli en bra helg
Får inte glömma att säga att Matilda stannar ända till Måndag!




PUSSPUSS GODNATT PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: j

godnatt pårej<3

2008-11-28 @ 00:50:23
Postat av: j

godnatt pårej<3

2008-11-28 @ 00:50:40
Postat av: Hemligt he he

Tack för lite goa bak recept . Puss

2008-11-30 @ 22:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0