Hur pinsam får man va?

Lördag vad sjukt kul, vet inte men tror det var det mest pinsamma jag någonsin gjort!
Madde springer i för väg till bussen, jag och Johanna kommer springande efter som 2 fån. Johanna sätter sig på Cp platsen som det nu heter i bussen. Jo jag då jag har högklackat och springer och springer helt plötsligt ligger jag på marken :O Jag HALKA PÅ ISEN. JAG DÖR FYF*AN VA PINSAM JAG ÄR.. Slog i knät och tog i mot mig med händerna jag ville bara komma bort från platsen. När jah kommer in i bussen är den Fullproppat av FOLK, Johanna sitter och garvar hur mkt som helst. ställde mig som ingenting hade hänt breve henne längst fram. Kolla varken åt sidan eller bakåt ville bara ututut från BUSSEN. HAHAHAH när vi kliver av går såklart grabbligan efter och fråga om vi vill parta med dom men vi tackar nej och säger att vi inte är från stan och går med raska steg bort därifrån. Det värsta av allt var att hela bussen applådera när jag ramla !! Mina strumpbyxor gick sönder när jag ramla också :(

Kommentarer
Postat av: j

det var fan det roligaste på riktigt länge :D

2008-11-23 @ 21:40:30
Postat av: m

HAHAHAH DU ÄR SÅ JÄVLA SÖT!

2008-11-23 @ 22:36:59
URL: http://maddemoberg.blogg.se/
Postat av: M

Varför blir jag inte förvånad?Du är så super klantigt och som tur är så bjuder du på dig själv.Jag hade sprungit och gömt mig:-) Kram på dig

2008-11-24 @ 00:20:07
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Hoppas ditt knä läker och dina handeleder snart mår bättre....klantis

2008-11-24 @ 00:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0