har en tanke, eller jag har många tankar och det finns en som jag önska kunde bli verklighet. men den finns bara i mina drömmar

Måndag idag igen då, tiden går så himla fort.  Idag var det exakt en månad kvar tills julafton, ååh blir så glad.
Skolan var ganska seg idag eller så var det jag som var segis men så äre;)Hoppas du blir frisk snart Maria<3

Träningen var as kul idag, hahaahaha det är kul när man har roligt^^ Träningen var kanske inte den seriösaste idag men den gick kanon bra och det var jobbigt som bara den, alla skratta och hade kul verkligen. Såna träningar är också roliga inte bara sten seriösa.. Maddis du va så duktig lika söt som alltid<3 Vi tog bussen hem kvart över 8 det var ganska kallt att gå men mysigt för vi prata om så mkt roliga saker.

Nu har jag berättat mina tankar för Johanna och hur, när, vad ska jag göra?
Blää varför ska allt vara så svårt!!


pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: m

sån't är livet<3

2008-11-24 @ 22:06:08
URL: http://maddemoberg.blogg.se/
Postat av: j

det är inte så pinsamt palle lilla! :D kör hårt;D

2008-11-24 @ 22:11:32
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0