Back

Ja nu var det ett tag sen jag skrev i min blogg, har inte haft tid.. Har hänt en massa roliga saker hele veckan det har varit lov. Har träffat brudarna och även godzilla, sang och dom andra..  Lite bilder av mig , B G & T finns massa mer men orkar inte lägga in.





Idag har jag träffat Camilla och vart i stallet med Nea också.. det var skönt att vara ute med hästarna.Käka hemma hos henne också gott dom grilla ocg till det vart det sallad.ganska seg idag, känns som det behövs att ta det lugnt också.M ville att jag skulla komma på hans fest men är så trött, och N frågade också. Men hoppas ni får kul iaf är lite sugen nu men vem ska man åka med..Dom är redan där.TRÅKIGTTRÅKIGT
Ska vara hemma med familjen och plugga behövs också så det blir nog det i helgen.

Bobo Emmi Nancy älskar er tjejer<3







pussisar på er



   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0