TSS

hejsan, nu va det ett tag sen jag skrev i min blogg. ska skriva lite kort om denna vecka och såklart om julafton.
Min jul med familjen var helt underbart:) Fick hur mkt fint som helst
Exempel
Jacka
smycken
pengar
presentkort
klocka
kläder
underkläder
biobiljeter
massor av parfymer
rengöringssaker
filmer
mössa,vantar, halsduk
och massa mer:)
Tack för allt fint verkligen,är så nöjd<3



Från söndag till måndag sov jag hos min far, blev tittande på film och myste med syrran där också:)
Måndags kvällen tillbringa jag på Carino med min vän pelle, bubbla i 4 timmar haha. Helt slut vart man, huvet kändes helt tjockt.. Men det var kul, blev en hel del pratande. Vi var där från 7 till halv 12. Båda höll på att somna efter 10 redan , men sen sola pär och jag gick och la mig på massagebänkarna. sen slappa vi där ett tag .. Mys kväll vare:)

Tisdag är som sakt idag, en dag innan nyår:) Ska ner till stan min buss går om 20 min så mååste skynda mig nu. skriver mer sen .. ha det bäst pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0