TRÄNING IDAG I NATUREN

Nu har jag duschat , få i mig lite mat och även tagit en kopp kaffe efter en halv mils joggande. Det var riktigt skönt att komma ut i friska luften och få bort de onyttiga sen igår.. två cider;) kanske inte så mycket att förbränna bort men nu är det garanterat ute ur kroppen.


Lotta kollade om jag ville hänga med igår på löpträning som var idag med ett helt gäng kvinnor och även tränarna. Självklart gjorde jag de och de var så himla skönt. Det var inget lugnt pass kan jag påstå. Tempot var du tvungen att hålla annars hängde man inte med. Men de var inga problem både jag och Lotta även flera tjejer höll samma tempo som var där. Är faktiskt nöjd med hu de gick idag, trodde jag skulle ramla ihop och dö typ. Det var intervaller, armhävningar, knäböj, upphopp och rundan.
KRAM PÅ ER// PAULINA

Kommentarer
Postat av: Sara

Gick det bra att träna? :D

2012-03-18 @ 17:43:32
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0