NYA PRODUKTER I LAGRET

Sitter och kämpar med att hitta rätt produkt till rätt nummer, ordern sitter jag och går igenom. Håller även på att lägga in de nya varorna i datorn på jobbet och kommer inom någon dag att säljas inne hos oss inne på CARINO SPA & CLINIC. Kommer att skriva ännu mer om det lite senare bilder kommer även att visas. Nu ska jag fortsätta med kämpandet. Önska mig lycka till att få ordning på alla dessa finingar! Missa inte att kika förbi och kolla gärna i skyltfönstret så ser ni nog vad som är lockande, speciellt till er tjejer om ni vill vara snygag till vår/sommaren!


Föresten så är ni väl ute i det helt otroliga fina vädret? Ska faktiskt ta en kort rast om 20 min och ta lite friskluft i det härliga vädret:)


Back to work


Kommentarer
Postat av: Amanda

Har du några bra tips på hur man kan få bort acnehy utan att det ska kosta mycket? Kram Amanda

2012-03-01 @ 19:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0