Lördags planer?!

Fasen vad skönt att måna sig idag ligga och sträcka på sig hu länge jag ville. Dock inte sålänge satte mig och åt fukost med lotta, hon gjorde en super god smoothie. Åt även ägg och en kopp kaffe. Nu håller jag på att fixa i rummet, lite lördags städning. Det är skönt att plocka lite granna!

Planer på dagen? slappa kanske eller ska man orka åka ner till stan?! Hmm de är frågan. Idag kommer inte jag stressa till något iaf. Kvällen är planerad, rättare sagt raz har planerat våran kväll. Vi ska mötas på stan efter att han slutar jobbet då ska vi träffa Fredde och senare träffa de andra boysen. Vi ska gå sätta oss på något trevligt ställe sen får vi se om vi drar vidare någonstans. Kommer bli en trevlig kväll, klädval okar inte jag tänka på kommer nog vela som vanligt till kvällen.
Från det ena till de andra, vi kollade två filmer igår. Den ena var kanon bra den andra sög vekligen sög, the last exorcism fy tusan fick skandal. Jag gilla den verkligen inte. Somnade till och med till den skiten. Kanske andra som gillar den men jag gilla den absolut inte. Nu är jag jätte kritiskt men saksamma. Trodde den skulle vara med väld att se.
//Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0