Kinamat i lass

Godkväll på er, är hemma hos pappa och gänget nu med r och ska mysa med kinamat och teve och massor av prat. Dom är och fixar maten så vi tjejer sitter nu som hungriga apor. Haha! Vrål hungrig faktiskt, min lunch idag var keso, varma grönsaker och tonfisk. Sen vart det ett mellan mål runt 16 tiden då blev det lite joggi med valnötter och kanel. Denna vecka har jag gått varje dag till jobbet. Super skönt verkligen, tyvärr inte tränat något på gymmet men det kommer Next week! Vart så härligt väder så känt att jag ville vara ute i friska luften än inne träningen. Jäklar vad mat jag skrev om i detta inlägg.

Var även på make up store idag och träffade mina tjejer där, vart där ett tag och träffade även härliga Maria igen. Min härliga Karolina var där idag och henne har jag inte träffat på länge, det är alltid lika kul att träffa snyggingen.

Nu blir det foooood, kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0