askungen och de magiska plånböckerna

Precis ätit knäckermacka och druckit super gott te tillsammans med Mamma och Robert. Just nu håller jag på att packa min resväska men vet inte vad jag ska ha med mig.. Skor, plånbok, tröja osv!!! GAAAAAH det är svårt jag har beslutsångest, samtidigt som jag håller på att packa städar jag även mitt rum. Nya stilen på askungen?!




Jag har myst med Thea idag, vi tog en lång promenad hem efter mitt jobb. Skönt att prata av sig lite:) Saknar den tösen redan hon åkte hem för inte sålänge sen, i morgon åker hon tillbaka till Norge och jag åker mot Sthlm så jag hoppas att vi verkligen att vi ses SNART igen. Det gör vi garanterat efter att jag kommer hem från den härliga resan någonstans på denna planet;)

Vad tyckte ni om mina härliga armband från Cara jag köpt idag? Snygga va? Jag älskar dom. Köpte ett som är Natacha Peyre design med dödskallar. Kommer absolut att ha flera inom snar framtid. Ni missar väl inte att komma in på Carino spa & clinic så finns dessa vackra smycken där!

//Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0