Min underbaradag

Hej på er! Här är glada jag igen:) Jag är så otroligt glad , det är min födelsedag och den har vart helt perfekt så här långt! Väcktes av sång av min älskade familj + pojkvän. Fick god mysfrukost och så fina presenter! :D ÅH tack sååååå mycket <3 Kommer skriva mer ikväll vad jag fått för fint! En av mina presenter använde jag direkt ,en helt underbar plånbok från LOUIS VUITTON!! Den kan man även ha som en liten väska.

Idag var jag nere på stan och strosade runt.Halv 2 tiden lunchade jag med Lina. Det var jätte jätte längesen vi sågs, det var mysigt att ses och prata lite om vad som hänt den senaste tiden. Nu fixar mamma & Robert  3 rättersmiddagen till ikväll och Razmus hjälper till, så duktig så! Ikväll kommer min underbara Pappa hit med Michelle och Rasmus. Sen mina härliga vänner Julia, Madde och Richard! Myyyys till max<3


Mina fina örhängen jag fick av Razmus mamma i julklapp!

Min lunch idag blev kycklingsallad.

Skriver vinnaren 7 idag sen kommer det inlägg om min underbaradag också!
kramar Paulina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är vacker ska du veta! :)

2012-01-29 @ 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0