Lunch

Sådär då, då vart det lunch för min del nu. Magen ropade efter mat:) Min käre mor lagade en super god paj igår kväll till middag. Så i min lunchlåda blev det paj från igår, Västerbottenpaj med broccoli, super gott!


Undertiden jag äter så sitter jag och kikar på Caracollection och ska beställa flera. Det finns så himla mycket fint, vill ha allt. Men det är så svårt att välja, men ska hitta två stycken till jag ska beställa nu hade jag tänkt. :D

Lite annat som är i mina tankar är att jag vill göra så himla mycket, men jag kommer aldrig till steg 1. Jag har så mycket ideér men det gäller att komma igång med det. Men HUR? någon som kan hjälpa mig?!  

ha det bäst kram paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0