iNTE RIKTIGT MIN SKRIVAR VECKA

Godkväll precis kollat en av mina nya favorit serier Revenge. Trodde det var blaha program först men sen efter att jag såg första avsnittet måste jag se alla! Min dag har gått bra mycket tankar hur jag ska göra angående vissa saker. Jobbat för fullt idag och det har gått bra. Tyckte min älskling behövde lite behandlingar idag så det fick bli Helkroppsmassage och även skalpmassage. Han fick även testa på Hotstonemassagen:)



Igår jobbade jag precis som alla andra veckodagar. Närmare eftermiddan fick jag ett sms av min pojke att ett bord var bokat klockan 19.00 för oss. Så underbar och jag blev så himla glad, älskar överaskningar. Han hade bokat bord på Papas Tapas  och det var hur jäkla gott som helst<3Efter maten satt vi och prata och bara hade det mysigt efter det vart det bio 20.45 Vi kollade på Mission impossible. Den var riktigt bra tycker jag, inte hört vad någon annan tyckt om den så fick bilda mig en egen uppfattning. Jag gillade den verkligen, kul att det var lite humor i den nu skillad mot dem andra filmer dom gjort. Hela kvällen vart hur bra som helst och jag är överlycklig! Tack kärleken min<3 En riktigt fet mat, men man måste få unna sig ibland(a)



I morogn är det redan fredag och då är det helgtime. Fick unbjudan till min sis Lousie i Stockholm om att det skulle bli tjejparty hemma hos henne på fredagkväll. Hade vart så himla kul. Ville verkligen gå men jag jobbar på lördag från 10-14. Det var jag som var uppskriven denna lördag så det var lite synd. Men kommer Direkt efter jobbet kommer jag sitta på tåget upp till underbara storstan Stockholm. Ska på tjejpartaj och fira Linnea som fyllt år. Vi kommer att hålla till på Berns denna kväll, bord är bokat och drickan kommer stå uppradat på bordet. Känns som lördagen kommer bli toppen. Stort grattis igen till min härliga Linnea <3

Det var lite smått av mina 2 dagar. Nu ska jag krypa ner isängen och försöka sova. Imorron är det jobb som vanligt för min del. fått lite frågor igen och det är verkligen jätte kul, skriv gärna mera så kommer jag strax komma med alla svaren. kram på er & sov så gott. //Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0