Finest galan

Bäddade precis ner mig under täcket och ska strax få lite sömn, om jag nu kan sova. Det är verkligen trist att vara sjuk. Det är lilllördag idag och folk är ute och partar vissa inte. Även om jag inte är sugen på att festa så tänker man ändå att folk gör något. Jag ligger i min säng och tycker synd om mig själv. Satt nyss uppe och kolla kniven mot strupen med familjen, även smoothie till det med blåbärs smak. Så himla gott! =)

Idag är det finest awards galan 2012 i Sthlm och det verkar så otroligt kul. Skulle faktiskt själv vilja gå på den någon gång. Men först och främst kanske man ska skaffa ett finest konto. Men det återstår och ser hur det blir med det. Men min underbara Razmus är där med sina vänner, minglar och har kul. Lite avis är klart jag är. Skulle själv vilja vara där:D Blir kanske någon gång livet:) Hoppas galan blir lyckad! Har ni röstat på någon?


Har läst halva boken Egoboost jag sa att jag skulle läsa, den är riktigt bra. Man får sig en tanke ställare om hur vi tjejer verkligen har, är och kan vara. Gillar boken skarp, läs den tycker jag. Men nu ska jag kolla klart på sista avsittet av one three hill från säsång 9.
kram Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0