Orange är fräckt

Hej på er allesammans och förlåt för dålig uppdatering.


Jag valde att ta ett bloggbreak denna helg, pga att jag spenderade den med världens bästa kille. Han hade massor av överaskningar och hemligheter för sig, då ville inte jag vara osocial mot honom. Ville släppa skrivandet och att hålla på med datorn. Skönt att ha en dator fri helg och bara ta det lungt. Helgen var så himla lyckad, han hade planerat så mycket mysiga saker och gjort så fint. Kommer lägga ut bilder på olika saker som hänt denna underbara helg:) Först och främst kommer jag lägga ut bilder på min nya snygga blus den kostar 249 kr från HM . Jag bara älskar den och färgen är så snygg.



Även den snygga blusen fick vara min outfit på lördagen till ett par jeans från jc till det min Louise vuitton plånbok/väska och även blandade smycken.

 Flera bilder från lördagen. Jag och R

      
Här är lite små bilder från mysiga lördag.

//Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0