packning och tankarna snurrar

Godmorgon godmorgon på er!
 
Har precis duschat och håller på att packa min väska, tar dock jätte lång tid. Har beslutsångest och jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig. Jag vet ju verkligen inte vad som väntar. Jag ändrar mig hela tiden först gillar jag det sen gillar jag inte det. Men det blir bra tillslut. Måste packa ner smink, smycken och ett par klackar. osv jag kommer säkert ta med för mycket för jag kan aldrig bestämma mig springer ut och in i garderoben och slänger kläderna hejvilt.. HAHA jag i ett nötskal!


Jag är så himla nyfiken på vad älsklingen planerat denna helg, tankarna flyger hejvilt! Kommer nog bli en helt fantastiskt helg<3 


Nu måste jag rappa på! Skiver sen kramisar

Kommentarer
Postat av: jenny jenny

Hoppas du och Rasmus får en underbar helg kram <3

2012-02-17 @ 10:02:07
URL: http://jenny-hjartan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0