kärlek

Ligger i sängen nerbäddad under mitt otroligt sköna täcke. Jag sitter och kikar på bilder som finns på datorn, alltid lika kul att blicka tillbaka på gammla minnen. Men men jag tänkte försöka sova nu för i morgon ska jag upp tidigt för att åka och träna sen jobbtime.

Innan jag tänkte sova laddar jag upp bilder från alla hjärtans dag som jag spendera med min älskade familj. Tyvärr firade inte jag den med min kärlek för det kom annat i mellan, men vi kommer att fira en sen alla hjärtans dag. <3 Myskvällen med min underbara mamma, Robert Cassie och Leona kommer här. Så himla mycket fina rosor, fick boken Egoboost och Angelinas skrivna bok. Båda två verkar så himla bra så ska komma igång med läsningen snabbt :D sen ett jätte gulligt nagellack som småsyskonen valde och även det söta kattkortet! Även den nya smaken av marabou choklad med kärlek. Ni är underbara , Tack familjen!<3  



puss och kram sov så gott!


Kommentarer
Postat av: IIRMA'

VINNAREN AV DAGENS AWESOME ÄR UPPE!

klicka dig in på min blogg för att se om det var du?

Kram på dig! :)

2012-02-16 @ 00:10:25
URL: http://iirmassuljic.blogg.se/
Postat av: Johanna Öberg

fina alla hjärtans dag bilder:)



tack så mkt:) den kommer från gina:)

2012-02-16 @ 14:21:11
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0