Träning och cellutox

Godmorgon godmorgon alla pigga och glada som redan kollar in på min sida. Hoppas allt är bra med er och att humöret är uppe även om det är byss med snö! Jag tycker det är jätte fint med snö, men lite sol hade inte suttit fel. Har vart och tränat på morgonen en timme:) Körde på hårt idag sprang en halvtimme på bandet i 30 min sen körde jag mycket mage och rumpa även lite armar idag. Så skönt så att ha tränat på morgonen, då är man klar med det resten av dagen. Då har man tid att göra andra saker efter jobbet.

Min frukost idag består av itrim shaken chocolate igen:D Så himla gott! En kanon bra frulle om du inte hinner äta frukost. Lätt drucken och kostar bara 25 kr st. Har även shoppat lite nyttigheter till kroppen idag.
Cellutox har jag handlat till mig idag, 3 tabletter morgon och kväll för måltid ska jag ta dem, ska dricka ett stort glas vatten tillsammans med dom. Asken innehåller 60 tabletter så det blir en 10-dagars kur. Det är tabletter som är utrensande och vätskedrivande örter i. Det är även bra för viktmiskning och man äter rätt kost. Kommer att börja med det i morgon tillsammans med frukosten.

CELLUTOX

Från träningen idag

Dagens första bild när jag kom ut i kylan



nu ska jag gå arbeta, ses här runt lunch. kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0