suprise suprise

God eftermiddag på er.

Inte skrivit något pga att jag inte mått så bra, febern blev bara värre igår kväll. Men något som gjorde mig lite piggare igår var att när jag låg nerbäddad under täcket kommer min älskling in i rummet. Han som sa att han var i Sthlm och höll på med massor av saker. Vart så glad, så tvingade ner honom under mitt täcke så jag kunde kramas med honom, men så länge ville inte han ligga kvar min feber som sagt blev värre. Men han ville komma och ta hand om mig den sötnosen. Världens bästa pojkvän <3 Tyvärr var inte jag så rolig igår, jag sov nästan hela kvällen sen åt jag lite sen sov jag för natten. Men det är verkligen skönt att ha någon sova brevid sig, sover mycket bättre då:)

Skönt att komma ut i friska luften när man är sick.


Precis kommit ut ur den varma duschen, jag scrubbade armar och ben, inpackning i håret och rakade benen. Efter det fixade jag mina naglar, filade och nytt nagellack på. Nu känner jag mig lite piggare och fräschare. Sitter nu i Razmus sköna skjorta och ett par sköna strumpbyxor & myser.



Kram  Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0