solsemster eller weekendresa? kanske båda två?

Har precis fixat och donat klart allt på jobbet det är så fint nu. Jag är så sjukt glad över saker som är klart nu på jobbet, kommer lägga upp bilder och berätta mera lite i ett senare inlägg ;) Ni får vänta och se tjejer, ni kommer nog att älska det garanterat!! MISSA INTE ATT HÅLLA ETT ÖGA PÅ MIN BLOGG!

Jag och älskling har bestämt att vi ska ta en sista minuten resa, bara vi hittar den som passar oss. Nästa vecka vill vi komma iväg, kollade massor igår men inte något som vi tyckte passade oss. Ett varmt ställe ska det ju vara, men är det så att bi inte så ska vi ta en weekend istället till London eller paris har vi bestämt. Då ska vi ta solresan i  senare tillfälle när vi hittat den rätta resan. Någon som har förslag på resa? sista minuten? Vi ska fortsätta att leta och inte ge upp vi ska banne mig hitta något denna vecka tycker jag. Håller tummarna:) Vore så otroligt skönt att komma iväg en stund bara han och jag, vara för oss själva. Sola, bada äta god mat och mysa.

 


Håller på att plocka upp de nya vackra varorna och det kliar i mina fingrar, jag vill köpa allt. Jag kommer att köpa en av varje produkt! nyfikna hoppas jag;)
 
kram på er// Paulina

 


Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Tack va snäll du är !

Desamma hörru :)

2012-02-28 @ 13:19:16
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: gustav

tack så mycket! :D

2012-02-28 @ 18:07:05
URL: http://nielsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0