Någon som kan göra mig frisk?

Godmorgon på er!

Ligger i min säng och har så tråkigt, har varit uppe och ätit två ägg och druckit en stor kopp te och c-vitamin. Men orkade inte vara uppe mer så bäddade ner mig igen. Tycker verkligen synd om mig själv, lite smått ego men det får man vara. Jag ville gå till jobbet men det kan jag inte, jag vill träna men det varken får jag eller kan jag för halsen. Det är så trist att vara sjuk, jag blir så jäkla rastlöööös på att bara sitta hemma. Klart det är skönt att kolla film och ligga still i sängen. Men det är inte alls kul, speciellt inte om man bara ska vara inne. Åh någon som vill komma hit och ta hand om mig kanske?

Från det ena till det andra min katt har fångat en liten liten fågel och kom in med den i huset, jag och Robert försökte fånga Milton från varsit håll men han sprang iväg med den i munnen, tillslut fick jag tag på honom och fick bära honom med den stackars lilla pippin i munnen. Det skulle varit en rolig syn för er, jag var jätte rädd att han skulle tappa den när jag bar  Blääää och usch, stackars liten! Det var bara tur att han inte släppte den inne då hade vi fått att göra.

Men hur som helst så hade jag tänkt att läsa en bok , tänkte läsa Egoboost som är skriven av Isabella Löwengrip. Ska bli intressant att läsa den, tycker det verkar vara en bra bok. Boken är en personlig och peppande handbok, det är om olika krav, om komplex, vänskap och kärlek. Nyfiken på boken så ska lägga mig och läsa nu. Vi får se senare vad jag tyckte om det jag läste.


kram från sjuklingen själv

Kommentarer
Postat av: MELINDA

krya på dej!

2012-02-22 @ 22:34:31
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0