lördag morgon

Godmorgon på er, antar att många ligger i sina härliga sängar och sover eller iaf halvvakna. Själv håller jag på att packa och klä på mig kläderna för att åka till jobbet. Jobbar fram till två idag raka vägen där efter ska jag gå mot tåget i kylan. Sen bär det av till STHLM! Har lite brådis nu, men skriver lite senare. Min klädsel idag är ett par marinblå leggings från ZARA sen en uggletröja ifrån JC! Min klocka och armband bär jag alltid på. Min härliga halsduk åker på idag med pälsbollar, sen mina pälsskor, och ett par härliga vita vantar..  Jag och min kisse skrållan, tyckte vi passade idag med färgerna så får väl släpa med henne ;)

puss


Kommentarer
Postat av: Lavali - Min sexiga Hemlighet!

Kikar in idag också och lämnar lite tassavstryck innan jag går!

Hoppas du haft en toppenbra lördag

2012-02-11 @ 16:52:12
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0