happy valentines day

Hej alla älskade läsare!

Idag är det alla hjärtans dag och jag hade velat legat och kramat min kärlek nu! Men jag börjar jobba klockan 10 idag och han är i Sthlm. Han skulle fixa en del saker där. Han har planerat våran helg och jag är så himla nyfiken på vad han ska hitta på. Så jag behöver inte vara ledsen på att vi inte kommer fira den idag, för det kommer vi att göra i helgen istället. Min underbara kille är bäst! Men ikväll kommer jag äta godmat tillsammans med familjen min och mysa med dom<3 Hoppas ni får en bra Alla hjärtans dag för det kommer jag ha!



Puss och kram på er <3



Kommentarer
Postat av: razmus

Helgen är planerad, och den kommer att bli perfekt..

Love u !

2012-02-14 @ 13:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0