Godmorgon tisdag

Godmorgon på!

Är på jobbet efter att ha tränat en snabbis på morgonen, gick sisådär. Lite små krasslig och seg i kroppen. Känns som att jag är dålig till och från att det inte släpper någongång. Hals ont igen och börjar känna att ögonen börja rinna och jag börjar få ont i kroppen.  Ska trycka i mig alvedon nu och dricka min goda itrim shake. Som vanligt är det självklart chocolate smaken. Gick upp tidigt i morse och frukosten var klar på bordet mamma hade fixat ägg och smoothie(blåbär) och te till det blev det.

Har tyvärr haft bloggbreak i helgen, jag hade ingen dator med mig och jag ville spendera min härliga helg utan dator och bara umgås med min älskling. Kommer lägga ut bilder från helgen och skriva ännu mer efter jag har haft mina kunder.

//Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0