Fredagens hemlighet

Hemma nu hos R, vi har haft en helt underbar kväll! Jag har verkligen blivit bortskämd och ompysslad. Han hade fixat en jätte fin och god middag, röda detaljer på bordet och 10 röda rosor<3 efterrätt och vin! Sen skulle vi ta en promenad till ett ställe då var det dags för överaskning 2 då blev det först en kaffe på ett fik sen bio. Så himla mysigt vi kikade på en ny film som kommit ut. Tappade precis bort namnet på den hehe. Den var speciell men bra:) I morgon väntar den tredje hemligheten och jag är så nyfiken att jag spricker. Av mig fick han hans favo choklad, två biobiljetter, hans älsklings vax och ett gulligt kort som jag skrev lite kärleks ord i även jordgubbar l en hjärtformad ask.

Från det ena till det andra så köpte jag 2 sjukt snygga blusar idag, en orange och en knall rosa. I love it!! Visar bilder sen. Nu ska jag krypa ner under täcket och kramas och se klart en film som går på teve, sen sova. Ha en toppen bra fortsatt fredags kväll kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0