Cykel i det härliga vädret

Idag tog jag mig en härlig cykel tur till jobbet. Så otroligt härligt väder! Till frukost idag blev det som vanligt för mig. Det blev 2 ägg, en knäcker macka med skinka. Sen te och c-vitamin:) en bra start på dagen. Myste ner mig idag hos världens bästa innan jag cyklade mot jobbet, vi låg och prata om den resan som vi vill göra. Vi har två olika förslag så vi ska gå iväg på min lunch idag och bestämma oss och förhoppningsvis betalar vi det idag! :D

Ni kanske undrar varför jag inte tränat på 1-2 veckor, det beror på att jag fortfarande inte riktigt frisk än. Jag får inte träna heller än för min hals. Det känns jätte trist, jag har alltid tränat för tidigt innan jag blir fullt frisk. Nu ska jag hålla ut och vila kroppen i lugn och ro så jag kan komma igång hårt sen. Jag får gå promenader och cykla i stället. Då rör jag mig iaf och inte ligger och latar. Då känner man sig ganska smäll fet;) tss nerå men jag känner mig ofräsch då och även jätte rastlös. Nu ska jag faktiskt börja jobba. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0