Alla hjärtans dag

Hejsvejs! Hemma efter en dag på jobbet, började dagen med träning på morgonen klockan 10 började jag jobba slutade sen klockan 18. Även vart med mina älskade småsyskon hos frisören dom blev så fina så! Hur gulligt är det inte att se töserna så glada av att få klippa sig? dom var så stora så enligt dom "vuxna nu" pluttisarna älskar dom av hela mitt hjärta! <3

Idag är det alla <3 dag en mycket mysigdag. Men tyvärr har jag ingen pojke att fira den med, hade vart ganska mysigt! Så jag får mysa med familjen min, Inte illa det heller^^  Nyss knacka det på dörren då var min älskade pappa där med blommor och ett jätte fint kort. Tack pappa du är underbar! I lööööve you! 
Nu ska jag mysa med mamma<3

PUSS OCH KRAM HA EN BRA KVÄLL NU! <3


Kommentarer
Postat av: appa

lööööv you to

2011-02-21 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0