hey soul sister hey soul sister hey soul sister hey soul sister

godkväll alla! Hoppas allt ät bra med er, själv är jag helt slut. Lite mycket i tankarna just nu. Önska att det gick lite lättare ibland, men inte alltid man får som man vill! Ligger i min säng och lyssnar på en underbar låt och kollar bilderna från sälenresan som va förra veckan tsm med Linnea igeeeen vi åkte dit Med Richard. Det var bartömningen på söndag så vi åkte ner från fredag till måndag hur kul som helst. Det mesta hände där kan jag säga och det var sjukt kul! :D Så mkt sjuka saker hände hahahaha så KUL. Länge sen jag skrev inlägg men jag har inte orkat, vart mycket i skolan och haft mycket för mig. Ska lägga ut massor utav bilder från sälen sen. <3

I helgen var det valborg, först åt jag mysig middag med min familj sen blev jag hämtad av Julia och axel och hans tjej, sen åkte vi vidare till deras lägenhet, där vart det förkrök och fixa sig. Sen mötte vi upp massor av girls som kom från s-näs sedan gick hela ligan vidare till festen. Festen var himla kul tills det vart KAOS! Julia finns alltid för dig<3 Du är underbar min vän.

Idag har jag och Louise vart hemma hos julia hela dagen nästan, vi har bara myst och så. HAHAHA jag måste berätta om resan till julia. Jag och lollo är ju så tröga haha vi var påväg till henne och Louise säger att hon hittar hem till henne och jag tror jag vet vart det ligger, så jag bara kör på, vi åker in i värsta skogen , vi åker där inne i över 10 min och vi fattar inte vart vi är. Sen kommer vi ut ur skogen och har åkte längre in mot stan igen, haha fyfaasen vilken bilresa så jäkla kul! :D så det var ju bara att åka tillbaka.
Har även vart och kollat på min lillasyster som har haft dansuppvisning i parken zoo, barnen var utklädda till katter<3 Älskar verkligen Cassandra och Leona helt underbara syskon. Efter det var jag och åt slagsta glass med Lina , maria, claudia och cassandra. sen hemåt och bara tagit det lungt. Nu tänkte jag försöka sova om det nu går, så mkt som är i tankarna just nu. ska bara prata klart med Linnea. Puss och godnatt sötnosar

den här låten är så bra, hey soul sister


SAKNAR DIG

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha Ha Ha ! Undrar vem du ärvt lokalsinnet från (:

2010-05-06 @ 11:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0