Torsdag, och det är snart helg!

Hallå där. Idag är det Torsdag och jag hade praktik på Make up store idag, det gick jätte bra. Va där från 10-16 sen gick jag vidare till min mors jobb pratade där med trevligt folk, sen åkte jag hem och pluggade.. På kvällen träffade jag Maddis, vi åkte en tripp till skogstorp fixade lite ärenden sen in till stan för träffa mamma och hennes jobbarkompisar som satt och hade möte på Bistro.. Jag och Madde passade på att köpa en god toast med sallad sen blev det te.. Mums va gott och mysigt det var. Kom hem för inte så länge sen, ska snart gå lägga mig har hade jag tänkt mig men först måste jag plugga lite granna iaf läsa alla 16 sidor =/ hehe ett måste!
Snart är det helg det är ju så underbart! <3





Jag slocknar när som helst måste sova! Puss och godnatt sötnosar<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

myys<3

2010-03-29 @ 15:36:26
URL: http://maddemoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-03-29 @ 15:36:38
Postat av: Anonym

2010-03-29 @ 15:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0