31 augusti 2010

Kom precis hem efter ha vart och tränat en och en halv timme, gått på bandet i en halvtimme, styrketränat i en timme.. Skönt skönt, gick upp vid 8 idag fyy blä.. Men måste tyvärr komma in i dom tiderna när jag börjar jobba nästa vecka. Nu sitter jag och äter min frukost/lunch som är omelett. Idag ska jag till frisören ska klippa och tona håret hos Jenny. Alltid lika nöjd när jag går i från BOND! Får hoppas på ett lika bra resultat idag med.

Ajust det får absolut inte glömma att berätta att jag köpte en sån snygg jacka igår, bara älskar den så mkt. Hittade den inne på jc :D i love it. Köpta ett par till älskade Ray-ban förra veckan. Nöjd med mina inköp!

Nu ska jag fixa mig för att åka ner till storstan;) haha nerå ska åka ner till byn för lite ärenden. Ska lämna in min Blackberry sen börja använda min nya iphone. Är så trött på att den lägger av flera ggr om dagen. =/ 

Märket på jackan är: Jofama från kenzas kollektion för 1.999 kr

Ray-ban brillorna är från en glasögonbutik i Eskilstuna mitt inne i centrum för 1500 kr

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Pappa

Haha ! det vart den jackan iallafall . Måste säga att den är väääldans snygg ! en fin brutters passar i allt .

2010-08-31 @ 20:56:44
Postat av: Lollo sis <3

meeeen ja vill med ha! =( haha.. fan va snygg den var! måste allt va så dyrt för lilla ensamstående loysan!

2010-08-31 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0