I wanna know what love is

godkväll sötnosar! Hoppas allt bra med er?med mig är det kanon himla trött bara ögonen håller på att åka igen hela tiden, men väntar på att Thea ska få alla bilder från gårdagen (Goodbye limp festen) Gårdagen var trevlig och roligt, men det var så sjukt varmt där inne. Vart man än gick var det hur mkt folk som helst. Svetten rann om en USCH va äckligt. Det va mkt trevligt folk där. Men iaf hämtade upp Thea och Evelina innan 20.00 igår vi var 10 tjejer som skulle äta på Nybron innan festen startade. Jag åt krämig pasta med kyckling mums så gott det var..
Här är det lite bilder från gårdagen , skriver kanske lite små tråkigt nu men jag är så himla trött.


Fler bilder kommer senare:P men tack så mkt gott folk för en trevlig kväll!¨

Söndag - vakande först klockan 8 i morse och sa hej då till min älskade mamma som har åkt på kryssing. Somnade om direkt när jag la mig och vaknade vid 12 sen har jag pluggat teori idag, vart på bio med pappa och åt lite mat. Vi kollade på filmen Flickan som lekte med elden den va as bra, lite grov bara men det va bra och man satt lite på spänd hela tiden. Tack för en mysig kväll pappa!Nu måste verkligen jag sova för ska bli pigg tills i morgon! lyssna på den här fina låten, den ligger jag och lyssnar på om och om igen. Godnatt sötisar <3

I wanna know what love is - Mariah Carey


Kommentarer
Postat av: pappa

Tack själv för en trevlig biostund/kram

2009-10-09 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0