27/1-2009

Hejsanhoppsan! Idag blir man då 18 år , känns himla skönt:) Tyvärr så är jag sjuk med hals ont och feber.. Va hos läkarn i morse men jag hade som tur inte halsfluss hihii.. Skönt det men det gör så himla ont!! Fick öppna lite presenter i morse innan jag åkte till läkaren. Fick 1000 kr på make up store sen ögonskugga, 2 st av dom super bra borstarna där i från en söt rosa nessisär. Rosor och en Casalltopp i rosa :) så himla mkt fint. Har fått så mkt  fina sms av mina fina vänner och släkt, tack tjejer och killar Det blir mer öppnande sen med family med tårta och grejer<33  


Puuuuuuuusssss på er ha en bra dag för det tänker jag ha<3333


Kommentarer
Postat av: Emmi

hihi varsågoood :D

2009-01-27 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0