dagen efter

ja då var det nytt år nu då, käka med min rara vän Johanna med familjen sen börja kväll en för oss. Hemma hos familjen Lundvall det gick vilt till för min skull natten 2008-2009. Men alla är vi unga och dumma iblan. Klart jag ångrar att det vart för mkt. Men kände verkligen ingenting sen small det bara till:(Allt förstördes , förlåt förlåt!
Vill verkligen tacka MADELINE , SIMON OCH KRILLE som hjälpe mig under kvällen. + alla andra som hjälpte till dåodå!
Men hoppas ni hade en trevlig kväll. Min va så trevlig ibörjan på festen men sen haha nu vill jag bara glömma detta.
Gott nytt år på er nu är det 2009 :) Det vart iaf lite bilder tagna från festen .

En puss på skinden vart det också :) Men pussssss på er<3

Kommentarer
Postat av: pappa

Man lär sig av misstagen :).

Du är inte ensam.

kram Pappa.

2009-01-03 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0