Trött, tröttare, tröttast

Klockan är 23.20, är hur trött som helst! Vill bara försöka sova, även att jag är hur trött som helst sitter du fast ï mina tankar, när jag ska sova tänker jag på dig, känns som jag inte ens hinner slå upp ögonen på morgonen innan jag tänker på dig. hellre ledsen med dig, än glad utan dig <3

Pappa och Jenny kom över idag fika lite det var ett tags sen vi träffades alla, Michelle kunde tyvärr inte vara med, hon hade mysigt med killen sin. Aas cute verkligen, glad för din skull skruttan.

Blev hemmakväll med familjen idag, på en söndags kväll, det var riktigt mysigt att umgås med familjen bara ta det lungt käka mat och kolla på film. Lovelovelove u
Nu måste jag faktiskt försöka sova är riktigt trött.



Godnatt på er sötnosar
PUSS


Kommentarer
Postat av: johanna

natti<3

2008-10-27 @ 00:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0