Fredag

Vill först säga att JAG ÄLSKAR DIG ENORMT MYCKET MADELEINE<3

Fredagen börja med att gå upp tidigt, kolla på klockan shit jag börjar om 20 min rusar upp från sängen. Mamma fixar sig för jobbet jag tjatar oh tjatar vi åker nu. Hon börjar skratta förstår inte varför vi hoppar in i bilen jag kollar på klockan "ÅÅH NEJ KLOCKAN ÄR BARA 10 ÖVER 7 HAHHA" snacka om trött.
Möter Johanna vid skolan halv 9 då vi började gå mot idrotten, vi står där ute och funderar vart är allt folk? Matilda kom utrusande från idrotten fan vi som skulle vara på muktellareran idag :O SHIIT. Ringer min kära mor och hon kör oss dit:)
Sen slutade jag för dagen. Jätte skönt verkligen.
Träffa Maddis på stan vart en del shoppande, ex: Vantar mössa, halsduk och två väskor. Riktigt nöjd blev jag.
Sist men inte minst säger madde, följ med mig till maskeradfesten, ööh nja vet inte säger jag haha skämit vad ska jag ha på mig. vi leta och fundera hela dagen . Vi kom inte på något sen gick vi in på leksaksaffären och hitta kvällens klädsel. (POLIS) vart det :D Vart nöjd faktiskt, Tack älskling för hjälpen. Men kvällen vart vell sådär trevligt i mitten av festen, det första vi såg var bråk när vi kom fram till eng-skolan. Mycket tjaffs och bråk vart det där borta.  Men även mycket skratt och dans.

Alla gör bort sig nångång,  alla gör misstag, man lär sig av sina misstag. Man lever bara engång. Försök att tänk på dig själv och ingen annan. Sluta snacka massa skit bakom ryggen säg det till den personen istället. Tycker bara att många lägger onödig tid att tänka på hur andra ser ut och gör. Det är deras val. Istället för att stå kolla på folk som kanske gör fel "Hjälp" den personen isåfall. Finns för varandra istället:) !



Älskar dig så mycket min lilla prinsessa<3
Du är bäst det vet du
Finns alltid för dig
helt klart
BÄST
<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0