Jag saknar dig, det känns så konstigt, varför vet jag inte...

Godkväll boys and girls! Legat och myst i soffan efter ett hårt trängis pass i en och en halv timme, sprang på bandet i 20 min sen affrodans en timme grymt skönt men trött blev jag. Mina ögon håller på att åka ihop är så trött så ska ta och bädda ner mig i min underbara säng.. I LOVE IT!

Mina planer in för morgon dagen är att åka till körskolan klockan 10.00 sen plugga i några timmar, sen käka mat på stan. Sen träning en timme sen hemåt för att fixa iordning mig för att sedan träffa mina bruds för då blir det utgång, sen senare ska jag förhoppningsvis träffa sötnosen!

Nu ska jag iaf göra natten ni får sova så gott och dröm sött <3
Kiss and bye cuties


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0