xzibit xzibit xzibit xzibit xzibit xzibit

Heej där!

Just nu sitter jag på hotellet och bara chillar och tänker på allt möjligt. Ajust det jag är på hotellet tylösand om ni inte visste det ;) det är jätte fint och mysigt. Vi som tillbringar tiden tillsammans är familjen tigerfalk och familjen holmqvist!
Jag och Madeline började morgonen med vatten gympa, sen vidare till våra familjer och åt frukost på hotellet. 
Så god frukost, det finns typ allt att välja mellan. På hotellet finns det ett sånt fint och stort spa, där fick jag en behandling idag. =) Middag vid vattnet med våra familjer idag, resturangen heter (Salt) det var så otroligt gott alla var jätte nöjda med hela stället och servicen. mycket skratt och prat denna kväll, vi pratade nog om det mesta.


FATTA VA COOOLT XZIBIT BOR ÄR I NÄRHETEN AV OSS!
( Ni som inte vet vem det är, är han som är med i PIMP MY RIDE) 
                                                                               


Nu ska jag vara lite social med sällskapet här.
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0