INKÖP INKÖP

Hello! Idag är det ingenvanlig dag för det är faktiskt min shoppingdag hurrahurrahurra:D eller det har vart det i 3 dagar nu, har handlar sjukt mkt faktisk! Åh va roligt det är när man hittar så mkt.. Här är bilder på mina köp jag köpt denna vecka. Smink från make up store och ett armband från Glitter. En söt svart kjol från Ginatricot, ett linne, en blommig tröja, gröna chinos ett par jeansleggings,en jeanskläning, allt detta var från Ginatricot och den svarta kjolen bland kläderna + den svarta tjocktröjan & jackan är från monkey. Köpte även 2par conversskor + en blå söt kläning från gina!


Är nöjd över mina köp dom här dagarna.
Träffa även Johanna idag vi tog en fika på Waynes och shoppade lite, får lyssna på dina råd ;) TUSEN tack för idag. Skönt att inte ha någon skola idag tss...
Nemen man kanske ska röra på sig nu, ska ut och gå. ha de braaa
CIAOOO

Kommentarer
Postat av: j

najsig jaacka!

2009-02-05 @ 19:33:51
URL: http://barajohannis.blogg.se/
Postat av: Pappa

Nämen blir jag förvånad hahaha . Fina grejer . puss

2009-02-06 @ 11:24:36
Postat av: Tigern

Vilka fina kläder, men varför köpa så lite:-)

2009-02-09 @ 22:59:52
Postat av: Tigern

Vilka fina kläder, men varför köpa så lite:-)

2009-02-09 @ 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0