.

Fredag
Hej på er. Har verkligen inte haft någon tid i världen att blogga i helgen, haft fullt upp. Det har ju vart halloweenfirande på Carino spa och clinic så var där med några av tjejerna från praktiken och jobba med chefen och andra som jobbar i företaget. Vi hade riktigt kul tillsammans, vi såg inte riktigt kloka ut. Vi hade fiskdamm och dela ut godis sålde produkter. skrämde kunderna på tippspromenaden det vart lyckat. =)
Fredags kvällen tillbringa vi på Nybron där var det modevisning för Make up store. Så var där från klockan 18.30-22.30  det var två likadana visningar olika tider en 19 och en klockan 21 men jag var på båda två. Den vid 19 gick jag med några girls från praktiken och och söta Rosita hängde även med plus min mor
Min lillasyster Michelle och min underbara vän Maria gick modevisningen + fler.
Ni var jätte duktiga. Bilder kommer sen.

Lördag
Det var en slappar dag, sov ut på morgonen, mamma och Robert åkte till Stockholm ungefär vid 2 tiden så jag var  hemma själv på dagen utan småsyskon och allt. Mamma och Robert roade sig i Stockholm med vänner på resturang och bodde på hotell. LYX vill också komma från E-tuna och göra nått skoj. Men jag tillbringade tiden hemma att bara ta det lungt kolla på film. Åkte till pappa och Jenny på kvällen käka pizza med syskonen och dom. Det var hel mysigt " gott men onyttigt" ;)
Vart hämtad utav Alexandra en kompis och hon körde hem mig till mamma igen.
Madde gjorde mig sällskap hemma vi satt framför tven och käka chips och passisonsfrukt bra blandning va ? haahah
Gick så mkt bra filmer på olika tvkanaler, vi valde att kolla på "Strandvaskaren" en svensk skräckfilm, brukar inte tycka att svenska skräckisar är så läskiga men älskar verkligen filmen vet inte varför men den är så himla braaaa.
Gick hem till Madde runt halv 11 kanske och kika film med Matilda hennes syster så blev det "When a stranger calls"
Det är också en favorit. När vi skulle gå lägga oss satte vi på "Save the last dance"
Söndag
Seg dag igen måste jag säga, så trött efter helgen och dom sena nätterna, mamma och Robert kom hem vi fixa och dona lite granna laga mat till pappa och Jenny som kom över med småttingarna, vi käkade middag och fika tsm. Jätte mysigt det också. Hela helgen har vart perfekt verkligen. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Hemlig he he

söndag =goooooood mat . Tack palle! För inbjudan.

2008-11-03 @ 16:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0